Sunday, January 2, 2011

Lelaki nyaris putus tangan diserang

2011/01/03


MANGSA parah di muka dan tangan selepas diserang sekumpulan lelaki dalam kejadian di hadapan sebuah hotel di Jalan Persiaran Gurney, awal pagi semalam.GEORGETOWN: Tangan kanan seorang lelaki hampir terputus selepas ditetak dalam satu pergaduhan dipercayai bermotifkan dendam di hadapan sebuah hotel di Jalan Persiaran Gurney di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian jam 3 pagi itu, mangsa yang berusia 29 tahun diserang sekumpulan lelaki menyebabkan mangsa parah di tangan, muka dan beberapa bahagian badan. Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng, berkata pasukan polis yang tiba di tempat kejadian menemui mangsa dalam keadaan parah, manakala semua suspek sudah melarikan diri. “Mangsa dihantar ke Hospital Pulau Pinang (HPP) untuk rawatan lanjut. Siasatan di tempat kejadian menemui empat parang disembunyikan di bawah kerusi batu serta tepi pokok dan beberapa kesan tompokan darah.

“Kami turut menemui kesan darah di bahagian bonet kereta jenis BMW di depan hotel itu.

“Polis juga menemui kesan darah pada kereta jenis Nissan Frontier di sebuah flet di Lebuh Macallum dekat sini, dipercayai ditinggalkan di situ,” katanya.

No comments:

Post a Comment