Wednesday, January 19, 2011

Gadis dakwa jadi hamba seks bapa tiri

2011/01/20
DUNGUN: Seorang gadis mendakwa diperlakukan seperti hamba seks bapa tirinya sejak beberapa bulan lalu selepas diugut supaya tembelang jahat itu tidak didedahkan kepada sesiapa, termasuk ibunya sendiri.

Bagaimanapun rahsia perbuatan keji itu terbongkar apabila gadis berusia 15 tahun yang tidak tahan diperlakukan sedemikian menceritakan perbuatan terkutuk bapa tirinya kepada ibunya, petang kelmarin. Difahamkan gadis berkenaan mengadu dia dirogol lebih 20 kali bapa tirinya itu yang bekerja sebagai pengawal keselamatan di rumahnya. Bapa tiri mangsa dikatakan mengambil kesempatan setiap kali ibu mangsa tiada di rumah. Gadis malang itu menjadi sasaran kerja durjana bapa tirinya itu di beberapa lokasi antaranya dalam bilik tidur, bilik air, dapur, dalam kereta termasuk dalam semak.

Mangsa dikatakan tidak berani menceritakan perbuatan itu kepada sesiapa kerana bapa tirinya itu bengis, panas baran dan keadaan itu menyebabkan mangsa takut hingga menyimpan rahsia berkenaan.

Mangsa dikatakan menuruti saja kehendak bapa tirinya itu seolah-olah nafsu bapa durjana itu mengatasi segala-galanya kerana langsung tidak menunjukkan sikap insaf dan menyesali perbuatan terkutuknya itu.

Tidak tahan dengan perbuatan itu, mangsa akhirnya memberanikan diri mengadu perbuatan lelaki itu kepada ibunya sebelum mereka berdua membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) Dungun pada hari sama. Mangsa kemudian dihantar ke Hospital Dungun untuk pemeriksaan.
Berikutan laporan itu, polis menahan lelaki terbabit berusia 30-an dan direman tujuh hari sehingga 25 Januari ini.

Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Dahlan Mohd Nor ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan itu

No comments:

Post a Comment