Saturday, January 16, 2010

Buruh binaan ditemui mati perut terburai, dikelar (17/1/10)

PUCHONG: Seorang lelaki warga Indonesia dipercayai buruh binaan ditemui mati dalam keadaan ngeri dengan perut terburai dan leher dikelar dalam kejadian di kawasan perumahan Skyville yang sedang dalam pembinaan di Jalan Kasawari, di sini, malam kelmarin.

Mayat mangsa berusia lingkungan 30-an dijumpai dalam keadaan terlentang kira-kira jam 11 malam di luar sebuah rumah oleh pengawal keselamatan yang membuat rondaan di kawasan perumahan terbabit.

Timbalan Ketua Polis Subang Jaya, Superintendan Abdul Aziz Abdul Majid, berkata mangsa yang berpakaian lengkap dan dipercayai bekerja di tapak projek itu dikelar dengan objek tajam di leher dan perutnya sehingga terburai.



“Siasatan awal tidak menemui kesan pergelutan di tempat mayat ditemui. Polis juga tidak menjumpai dokumen pengenalan diri mangsa dan senjata di sekitar lokasi kejadian, kecuali jam tangan dan telefon bimbit dipercayai milik lelaki itu," katanya di sini semalam.

Aziz berkata, polis masih menyiasat punca pembunuhan itu tetapi menolak kaitannya dengan jenayah samun. Orang ramai yang mempunyai maklumat boleh menghubungi pihak polis.

No comments:

Post a Comment